A PROBLEMÁTICA DA FORMAÇÃO DE PROFESSORES E O MESTRADO EM EDUCAÇÃO DA UNIUBE
DOI:
https://doi.org/10.31496/rpd.v1i1.26Abstract
Reflexão sobre os paradigmas da racionalidade técnica e da racionalidade prática, que orientam propostas de formação de professoresDownloads
Download data is not yet available.
Downloads
How to Cite
ALMEIDA, Célia Maria de Castro. A PROBLEMÁTICA DA FORMAÇÃO DE PROFESSORES E O MESTRADO EM EDUCAÇÃO DA UNIUBE. Revista Profissão Docente, [S. l.], v. 1, n. 1, 2012. DOI: 10.31496/rpd.v1i1.26. Disponível em: https://revistas.uniube.br/index.php/rpd/article/view/26. Acesso em: 6 jun. 2025.
Issue
Section
Articles
License
Submitted texts approved by the Editorial Board of Revista Profissão Docente will be published, and their authors may use them for future publications, provided that the original edition is properly cited (title, Revista Profissão Docente, volume, issue, year of publication, and page numbers of the referenced text). All articles published in this journal are the sole responsibility of their authors. Revista Profissão Docente and Universidade de Uberaba assume no legal responsibility for their content.