REFLEXÕES SOBRE A DIMENSÃO PEDAGÓGICA DO PROCESSO DE ORIENTAÇÃO DE MONOGRAFIA A EXPERIÊNCIA JUNTO AO CURSO DE PSICOLOGIA
DOI:
https://doi.org/10.31496/rpd.v2i6.57Abstract
Este é um relato de experiência em que se discute a orientação de monografia como um processo de ensino-aprendizagem e tem como objetivo socializar resultados eestimular a reflexão sobre o papel do professor orientador.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
How to Cite
CECILIO, Sálua. REFLEXÕES SOBRE A DIMENSÃO PEDAGÓGICA DO PROCESSO DE ORIENTAÇÃO DE MONOGRAFIA A EXPERIÊNCIA JUNTO AO CURSO DE PSICOLOGIA. Revista Profissão Docente, [S. l.], v. 2, n. 6, 2012. DOI: 10.31496/rpd.v2i6.57. Disponível em: https://revistas.uniube.br/index.php/rpd/article/view/57. Acesso em: 6 jun. 2025.
Issue
Section
Articles
License
Submitted texts approved by the Editorial Board of Revista Profissão Docente will be published, and their authors may use them for future publications, provided that the original edition is properly cited (title, Revista Profissão Docente, volume, issue, year of publication, and page numbers of the referenced text). All articles published in this journal are the sole responsibility of their authors. Revista Profissão Docente and Universidade de Uberaba assume no legal responsibility for their content.