Editorial Profissão Docente
DOI:
https://doi.org/10.31496/rpd.v10i22.512Abstract
Esse número reúne oito artigos. O primeiro deles está vinculado às dificuldades de aprendizagem, mas o foco de análise está na relação entre teoria e prática, a partir da qual se pensa a trajetória docente como constante reconstrução.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2012-05-25
How to Cite
ARAUJO, José Carlos Souza. Editorial Profissão Docente. Revista Profissão Docente, [S. l.], v. 10, n. 22, 2012. DOI: 10.31496/rpd.v10i22.512. Disponível em: https://revistas.uniube.br/index.php/rpd/article/view/512. Acesso em: 24 may. 2025.
Issue
Section
Editorial
License
Submitted texts approved by the Editorial Board of Revista Profissão Docente will be published, and their authors may use them for future publications, provided that the original edition is properly cited (title, Revista Profissão Docente, volume, issue, year of publication, and page numbers of the referenced text). All articles published in this journal are the sole responsibility of their authors. Revista Profissão Docente and Universidade de Uberaba assume no legal responsibility for their content.